maanantai 31. maaliskuuta 2014

Skräppäysviikonloppu Amaliassa

Olin viikonloppuna skräppäämässä Amaliassa.
Meitä ei ollut mitenkään suurta porukkaa, joten oli tilaa askarrella.
Sain aikaiseksi peräti 4 leiskaa, joihin olen ihan tyytyväinen. Jos ihmettelette että miten muka neljästä leiskasta voi olla tyytyväinen, eihän se nyt niin paljon ole mutta kun se vaan tuppaa olemaan niin, että mulla ainakin suuri osa ajasta menee höpöttämiseen ja pällistelyyn näissä skräppäysviikonlopuissa niin siihen nähden tulos on ihan hyvä.

Tässäpä tämä todistusaineisto sitten olisi:













6 kommenttia:

marjoriitta kirjoitti...

Voi miten kivoja leiskoja. Ne ovat minun makuuni, koska kuva t eivät jää koristeiden varjoon.

Belkies kirjoitti...

kaikki on kaunista!

Hilkka kirjoitti...

Waude Merkku, nää kaikki ovat niin ihania :-))
Ja paljon sait aikaan, tiedät minun teot askartelutapaamisissa, olet kyllä ollut tosi ahkera ;-D

Unknown kirjoitti...

Voi, joka ainut on niin kaunis!Upeat valokuvat ja ihanat värit! Oikein rattoisaa illan jatkoa!

Marja Söderström kirjoitti...

Kaikki neljä leiskaa ovat upeita, teen itsekin mielelläni koirastamme leiskoja ja LAPSENLAPSET ne vasta ihania inspiksen tuojia ovatkin. Suloinen tyttönen ihanissa mummin tekemissä leiskoissa:)

Pia - Piipero kirjoitti...

mun mielestä neljä leiskaa nimenomaan ON syy tyytyväisyyteen. :D Tosi hienoja. ^_^