perjantai 14. toukokuuta 2010

Sitä se helle teettää!!

Passion for Promarkers- haaste oli mielestäni ihana: "Mansikoita ja kermaa". No ei muuta kuin kortin tekoon!
Näin oikein vaivaakin se tekemisessä. Vihreän kartongin piparkakkureunat olen leikannut käsin ja hain pitkään mansikan kuvia papereistani ja onnistuin löytämään pari kappaletta.
Kun olin saanut kortin valmiiksi, satuin vilkaisemaan lappua mihin olin haasteen kirjoittanut: "Passion for PROMARKERS"! Tajusin, että olin värittänyt kuvan VESIVÄREILLÄ!
Että semmoinen tapaus!

1 kommentti:

Hilkka kirjoitti...

Tämmösillä helteillä saakin mennä kaikki sekaisin:)On se hyvä etten minä ole ainut.
Siitä huolimatta kortti on aivan ihana niin kuin nuo muutkin tuossa lähettyvillä...Tää mokkula toimii sen verran onnettomasti mökillä että ei joka korttiin malta vastailla.
Nautitaan auringosta ja hymyillään:)))