sunnuntai 11. lokakuuta 2009

Aurinkoa ja pakkasta

Olen ollut tämän päivän ihan "sisäsiisti" vai miten asia pitäisi ilmaista. Eli olen tehnyt messujen poikimia tilaustöitä eli laukkuja ja olen myös askarrellut muutamia Joulukortteja. Askartelukaupat alkavat olla pullollaan Jouluista askartelumateriaalia. Toinen toistaan kauniimpia papereita ja kartonkeja, nauhoja jne.


















Tähän ensimmäiseen korttiin olen ruskealle korttipohjalle liimannut ensin Sinooperista ostamaani "Hyvää Joulua"-paperia ja reunustanut sen ääriviivatarraliuskoilla.
Sinellin uusista Vintage-kartongeista irroittamani Pukki-tagin olen kiinnittänyt
kohotarrapaloilla.



















Toiseen korttiini olen korttipohjaan liimannut
sinistä, kultakiemuraista kartonkia ja taas reunustanut sen ääriviivatarrasuikaleilla. Keskelle olen liimannut Sinellistä ostamastani
jouluaiheisesta silkkipaperista leikkaamani kuvan. Olen ensin liimannut sen valkoiselle paperille, jotta kuva näkyisi paremmin.


















Kolmas kortti on taas korttipohjalle liimattu Sinellin Vintage-kartonkipala. Päälle on
leikattu punainen kartonkipala, jossa on mielestäni mukavan isolla leimasimella tehty Joulutoivotusteksti.
Nauhan päät on kiinnitetty kakaispuoleisella
teipillä kortin nurjalle puolelle.

Ei kommentteja: