lauantai 16. toukokuuta 2009

Tervehdys

pitkästä aikaa!
En ole ehtinyt kirjoitella kuulumisiani kun olen askarrellut kaikenlaista ja tehnyt käsitöitä ym.
Vointini on ollut melko hyvä. Fibrokipuja on jonkin verran mutta hengenahdistus on onneksi rauhoittunut.
Toki vielä rasituksessa puuskutan kuin höyryveturi mutta levossa ei enää hengenahdistusta tunnu.
Menen huomenna Nurmijärvelle Wanilla Rose-myymälän pihakirppikselle myymään.
Mulla on kertynyt kaikenlaista sisustuskamaa aivan liikaa ja nyt on oiva tilaisuus mun päästä niistä eroon ja jonkun toisen saada itselleen jotain kivaa kotiin :)


















Olen askarrellut näitä rintaneuloja vanhoista Vintage-kuvista jotka olen leikannut ja kiinnittänyt
Tim Holtz:n fragmenteihin Glossy accent:lla ja taakse neulatarra. Osan kuvista olen kiinnittänyt kartonkialustaan liimalla ja reunoihin olen kiinnittänyt joko hopeanauhaa tai pronssinauhaa ja päälle lasin tilalle Glossy Accentia.




Toisessa kuvassa on äitienpäivälahjaksi mieheltäni saatu komea Dahlia.
Sen kera toivotan kaikille hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja: